Długofalowa praca nad Twoimi problemami
Z chęcią porozmawiam z Tobą na temat Twojego problemu wychowawczego (jeśli jesteś rodzicem) albo pedagogicznego czy metodycznego (jeśli jesteś nauczycielem). Zastanowimy się wspólnie, na czym polega problem i poszukamy konkretnych wskazówek do jego rozwiązania. Możemy spotkać się w dogodnym dla Ciebie czasie i miejscu albo skonsultować się telefonicznie lub on-line.
Zapraszam! Napisz albo zadzwoń i umów rozmowę!
Rekomendacje
Natalię poznałam jako mentora w czasie realizacji kursu Ocenianie Kształtujące Dla Zaawansowanych Nauczycielskiej Akademii Internetowej. Do jej mocnych stron bez wątpienia należy profesjonalizm i otwartość w kontaktach z uczestnikami kursu. Zawsze mogłam liczyć na jej rzetelność w komentowaniu i precyzję w informacji zwrotnej, którą otrzymywałam po napisanych refleksjach z kolejnych modułów. Doceniała w nich mocne strony, metody i techniki, nowe rozwiązania, dawała wskazówki. Zachęcała do refleksyjnej postawy, a zarazem była otwarta na moje potrzeby jako uczestnika kursu, pokazując kierunek dalszej pracy. Jej komentarze dodawały mi sił i wiary, że to co robię ma sens. Dzięki niej dokonała się we mnie wewnętrzna zmiana związana z celami i moimi dążeniami. Dzieliła się swoimi doświadczeniami i pomysłami, podsuwała tematy i inspirowała do przemyśleń.
Polecam pracę i konsultacje z Natalią, bo wiem, że każdy tak jak i ja będzie mógł korzystać z jej wiedzy, doświadczenia i autentycznego zaangażowania.
Dorota Barańska - Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej w Szkole Podstawowej im. W. Witosa w Lipownie
Kilka lat temu zwróciłam się do Natalii z prośbą o wsparcie moich działań wychowawczych w gimnazjum, w którym pracowałam. Miałam naprawdę duże kłopoty z dyscypliną w klasie, wszyscy w szkole czuliśmy się bezradni. Natalia pomogła mi zrozumieć niektóre zachowania młodzieży, dała mi szereg cennych wskazówek do pracy z moimi uczniami, trafnie diagnozowała opisywane przeze mnie przypadki. Pomogła mi również przygotować się do trudnego spotkania z rodzicami i uczniami. W chwilach zwątpienia świetnie potrafi podnieść na duchu i wskazać moje mocne strony. A jej optymizm i niewiarygodna energia, którą potrafi się dzielić ze wszystkimi, wciąż mnie inspirują i dodają wiary w siebie.
Takich nauczycieli w pracy życzę każdemu! Ciepłych, serdecznych, refleksyjnych, z głową pełnych nowych pomysłów do pracy z dziećmi.
Agnieszka Schneider - Nauczycielka języka polskiego, Szkoła Podstawowa nr 2 im. I. J. Paderewskiego w Skórzewie
Natalia Boszczyk była mentorką mojej grupy podczas całorocznego kursu NAI dotyczącego motywowania uczniów do nauki. Zmotywowała również mnie do krytycznego przyjrzenia się sobie jako wieloletniej nauczycielce j. polskiego. Zrobiłam przegląd metod, jakie stosuję podczas lekcji i otrzymałam wnikliwą informację zwrotną. Natalia skutecznie zachęcała mnie do autorefleksji, podtrzymywała kontakt, zadając mi pytania, podsuwając rozwiązania i oczekując odpowiedzi czy polemiki.
Jej oceny były merytoryczne, pogłębione, uważne i niezmiennie życzliwe. Ton akceptacji, a nawet często pochwały zachęcał do kontynuowania kursu. Autentyczne zainteresowanie, sumienność i zindywidualizowane podejście do poszczególnych osób z naszej grupy czynią z Natalii mentorkę kompetentną i charyzmatyczną. Zaproponowała mi kontakt i bezinteresowną merytoryczną pomoc już po zakończeniu kursu, za co jestem jej bardzo wdzięczna.
Obdarzyłam Natalię zaufaniem i polubiłam ją jako osobę inteligentną, o wysokiej kulturze, taktowną i wrażliwą, a przede wszystkim cechującą się olbrzymią wiedzą teoretyczną i praktyczną w zakresie motywowania uczniów do nauki, a nauczycieli do poszerzania kompetencji i szukania nowych metod pracy. Do swoich obowiązków podchodziła z oddaniem i byłam przekonana, że sprawiały jej satysfakcję i radość.
Renata Kwatek-Ayeb - Nauczycielka języka polskiego w VII LO im. Dąbrówki w Poznaniu