Porozmawiajmy jak praktyk z praktykiem...
Jestem praktykującym nauczycielem i doskonale znam realia pracy w polskiej szkole. Jednocześnie bezustannie się rozwijam, współpracuję ze szkołami trenerskimi, organizacjami oświatowymi, śledzę nowe trendy edukacyjne – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Podczas moich szkoleń proponuję konkretne rozwiązania, inspiruję, a jednocześnie mocno trzymam się rzeczywistości. Nauczyciele wychodzą z nich z realną wiedzą i profesjonalnie przygotowanymi materiałami.
Tematy moich szkoleń:
- „Szkoła Dobrej Relacji – w jaki sposób budować atmosferę sprzyjającą uczeniu się?”.
- „Gdzie leży Edukacyjne Jutro?, czyli: jak wdrażać nowe trendy edukacyjne do swojej praktyki?”.
- „Kompetencje miękkie do szkół! – Po co? Kiedy? Jak?”.
- „Ocenianie kształtujące w praktyce – warsztaty”.
- „Jak maksymalizować siłę oddziaływania na uczenie się i uczniów? – czyli: co działa, a co nie działa w edukacji?”.
- „Motywacyjne zaklęcia w przełożeniu na edukacyjną praktykę – warsztaty”.
- „Cykl Davida Kolba w pracy nauczyciela – warsztaty”.
- „Dogadajmy się! – jak budować relacje z rodzicami/z nauczycielami? (warsztaty dla nauczycieli lub dla rodziców)”.
- „Nauczyciel jako tutor – podstawowe narzędzia do pracy metodą tutoringu”.
- „Jak przygotować i przeprowadzać ciekawe akcje i projekty w szkole? - kompleksowe i sprawdzone know-how”.
- Superwizja Dla Nauczycieli – cykliczne zajęcia grupy wsparcia dla nauczycieli: analizy przypadków, dzielenie się dobrymi praktykami, zapobieganie wypaleniu zawodowemu.
Dlaczego warto mi zaufać?
- Jestem praktykującym nauczycielem – moje szkolenia tworzę w odniesieniu do rzeczywistości szkolnej.
- Jestem refleksyjnym praktykiem – nieustannie zastanawiam się nad własnym warsztatem pracy i rozwijam go.
- Łączę doświadczenie z czterech profesji: psychologii, nauczania, trenerstwa i tutoringu/mentoringu.
- Dużą wagę przykładam do tego, by uczestnicy wdrażali wiedzę, jaką zdobywają na moich szkoleniach – stworzyłam efektywny system opieki poszkoleniowej (konsultacje, narzędzia służące ugruntowaniu i wdrażaniu wiedzy, bezpłatne materiały i inspiracje).
Zapraszam! Zadzwoń lub napisz i zapoznaj się bliżej z ofertą warsztatów i szkoleń.
Rekomendacje
Pani Natalia Boszczyk prowadziła szkolenie z oceniania kształtującego, w którym wzięłam udział za pośrednictwem platformy NAI. Od samego początku nawiązała ze mną jako uczestnikiem bardzo dobry kontakt, czym zyskała moją sympatię. Stworzyła miłą i przyjazną atmosferę tego szkolenia. Zawsze była przygotowana na moje pytania i udzielała na nie wyczerpujących odpowiedzi. Dzięki jej sugestiom, podpowiedziom, a przede wszystkim naprowadzaniem pytaniami potrafiła mnie inspirować do działania i spojrzeć na moją pracę z różnych stron.
Pani Natalia Boszczyk była bardzo dobrze przygotowana merytorycznie. Płynnie i sugestywnie prowadziła mnie przez cały tok szkolenia. Jej pytania były bardzo użyteczne, dotyczyły bieżących spraw, przekazywane były w sposób rzetelny i jasny.
Bardzo dobrym elementem szkolenia i współpracy z panią Natalią był fakt wymiany naszych wspólnych doświadczeń dotyczących pracy z uczniami. Mentorka motywowała mnie do wymiany poglądów na temat nauczania Okejowego na forum, wymagała pracy w szkoleniu wieloma sposobami. Dzięki jej spojrzeniu na moje działania mogłam trafniej formułować ocenę kierowaną do uczniów. Czasem zadawała dodatkowe pytania o szczegóły dotyczące działań związanych ze szkoleniem, co dawało jej lepszy obraz mojej pracy. Była wyrozumiała, ale też wymagająca.
Dzięki współpracy w panią Natalią Boszczyk mój udział w doskonaleniu był bardziej owocny i pozwolił na udoskonalenie konkretnych kroków w pracy z uczniami z ocenianiem kształtującym. Jej sposób mentorowania miał wpływ na moje bezpośrednie działanie w doskonaleniu.
Urszula Golańska - Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej w Zespole Szkół w Klonowej
Natalia była moim mentorem na kursie CEO. Dała się poznać jako empatyczna, życzliwa i niezwykle entuzjastycznie nastawiona osoba. Potrafiła także krytycznie i z wyrozumiałością ocenić czyjąś pracę. Obserwuję także jej profil na FB, na który trafiłam niezależnie od kursu. I tam również widzę osobę, która ma wiele wiary, siły, pomysłów i energii. A tego nie może brakować osobie, która uczy innych, ale i też sama ciągle chce się uczyć.
Myślę, że te wszystkie wyżej wymienione cechy tworzą w mojej głowie pewien obraz nauczyciela. Nie napiszę, że doskonałego, bo to mogłoby przestraszyć być może niektórych. Myślę, że Natalia może poprowadzić swoich podopiecznych trudną drogą, która - właśnie dzięki jej osobie - stanie się niezapomnianą i łatwiejszą. Bo chyba tego oczekujemy od nauczycieli - aby w nas wierzyli i nam pomogli.
Karolina Prusiecka - Nauczycielka języka polskiego w Liceum Ogólnokształcącym im. Braci Śniadeckich w Zgorzelcu