Porozmawiajmy jak praktyk z praktykiem...

Jestem praktykującym nauczycielem i doskonale znam realia pracy w polskiej szkole. Jednocześnie bezustannie się rozwijam, współpracuję ze szkołami trenerskimi, organizacjami oświatowymi, śledzę nowe trendy edukacyjne – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Podczas moich szkoleń proponuję konkretne rozwiązania, inspiruję, a jednocześnie mocno trzymam się rzeczywistości. Nauczyciele wychodzą z nich z realną wiedzą i profesjonalnie przygotowanymi materiałami.

Tematy moich szkoleń:

  • „Szkoła Dobrej Relacji – w jaki sposób budować atmosferę sprzyjającą uczeniu się?”.
  • „Gdzie leży Edukacyjne Jutro?, czyli: jak wdrażać nowe trendy edukacyjne do swojej praktyki?”.
  • „Kompetencje miękkie do szkół! – Po co? Kiedy? Jak?”.
  • „Ocenianie kształtujące w praktyce – warsztaty”.
  • „Jak maksymalizować siłę oddziaływania na uczenie się i uczniów? – czyli: co działa, a co nie działa w edukacji?”.
  • „Motywacyjne zaklęcia w przełożeniu na edukacyjną praktykę – warsztaty”.
  • „Cykl Davida Kolba w pracy nauczyciela – warsztaty”.
  • „Dogadajmy się! – jak budować relacje z rodzicami/z nauczycielami? (warsztaty dla nauczycieli lub dla rodziców)”.
  • „Nauczyciel jako tutor – podstawowe narzędzia do pracy metodą tutoringu”.
  • „Jak przygotować i przeprowadzać ciekawe akcje i projekty w szkole? - kompleksowe i sprawdzone know-how”.
  • Superwizja Dla Nauczycieli – cykliczne zajęcia grupy wsparcia dla nauczycieli: analizy przypadków, dzielenie się dobrymi praktykami, zapobieganie wypaleniu zawodowemu.

Dlaczego warto mi zaufać?

  • Jestem praktykującym nauczycielem – moje szkolenia tworzę w odniesieniu do rzeczywistości szkolnej.
  • Jestem refleksyjnym praktykiem – nieustannie zastanawiam się nad własnym warsztatem pracy i rozwijam go.
  • Łączę doświadczenie z czterech profesji: psychologii, nauczania, trenerstwa i tutoringu/mentoringu.
  • Dużą wagę przykładam do tego, by uczestnicy wdrażali wiedzę, jaką zdobywają na moich szkoleniach – stworzyłam efektywny system opieki poszkoleniowej (konsultacje, narzędzia służące ugruntowaniu i wdrażaniu wiedzy, bezpłatne materiały i inspiracje).

Zapraszam! Zadzwoń lub napisz i zapoznaj się bliżej z ofertą warsztatów i szkoleń.

Rekomendacje

Pani Natalia Boszczyk prowadziła szkolenie z oceniania kształtującego, w którym wzięłam udział za pośrednictwem platformy NAI. Od samego początku nawiązała ze mną jako uczestnikiem bardzo dobry kontakt, czym zyskała moją sympatię. Stworzyła miłą i przyjazną atmosferę tego szkolenia. Zawsze była przygotowana na moje pytania i udzielała na nie wyczerpujących odpowiedzi. Dzięki jej sugestiom, podpowiedziom, a przede wszystkim naprowadzaniem pytaniami potrafiła mnie inspirować do działania i spojrzeć na moją pracę z różnych stron.

Pani Natalia Boszczyk była bardzo dobrze przygotowana merytorycznie. Płynnie i sugestywnie prowadziła mnie przez cały tok szkolenia. Jej pytania były bardzo użyteczne, dotyczyły bieżących spraw, przekazywane były w sposób rzetelny i jasny.

Bardzo dobrym elementem szkolenia i współpracy z panią Natalią był fakt wymiany naszych wspólnych doświadczeń dotyczących pracy z uczniami. Mentorka motywowała mnie do wymiany poglądów na temat nauczania Okejowego na forum, wymagała pracy w szkoleniu wieloma sposobami. Dzięki jej spojrzeniu na moje działania mogłam trafniej formułować ocenę kierowaną do uczniów. Czasem zadawała dodatkowe pytania o szczegóły dotyczące działań związanych ze szkoleniem, co dawało jej lepszy obraz mojej pracy. Była wyrozumiała, ale też wymagająca.

Dzięki współpracy w panią Natalią Boszczyk mój udział w doskonaleniu był bardziej owocny i pozwolił na udoskonalenie konkretnych kroków w pracy z uczniami z ocenianiem kształtującym. Jej sposób mentorowania miał wpływ na moje bezpośrednie działanie w doskonaleniu.

Urszula Golańska - Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej w Zespole Szkół w Klonowej

Natalia była moim mentorem na kursie CEO. Dała się poznać jako empatyczna, życzliwa i niezwykle entuzjastycznie nastawiona osoba. Potrafiła także krytycznie i z wyrozumiałością ocenić czyjąś pracę. Obserwuję także jej profil na FB, na który trafiłam niezależnie od kursu. I tam również widzę osobę, która ma wiele wiary, siły, pomysłów i energii. A tego nie może brakować osobie, która uczy innych, ale i też sama ciągle chce się uczyć.

Myślę, że te wszystkie wyżej wymienione cechy tworzą w mojej głowie pewien obraz nauczyciela. Nie napiszę, że doskonałego, bo to mogłoby przestraszyć być może niektórych. Myślę, że Natalia może poprowadzić swoich podopiecznych trudną drogą, która - właśnie dzięki jej osobie - stanie się niezapomnianą i łatwiejszą. Bo chyba tego oczekujemy od nauczycieli - aby w nas wierzyli i nam pomogli.

Karolina Prusiecka - Nauczycielka języka polskiego w Liceum Ogólnokształcącym im. Braci Śniadeckich w Zgorzelcu

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dowiedz się więcej.

Call Now Button